tirsdag den 3. juni 2014

Rend mig i støttestrømpen!



Kompressionsstrømper? Jamen det er jo en støttestrømpe og jeg er hverken gammel eller har
åreknuder, så hvorfor skulle jeg dog bruge kompressionsstrømper til hverdag?

Hmm jeg er godt nok 40år og uden årekunder, men hold nu op hvor jeg er glad for mine ITEM m6 kompressionsstrømper både til hverdag og fest.


ITEM m6 er strømpen der er utrolig lækker at have på, den er absolut ikke til besvær, og det er  fedt at jeg ikke behøver rette på den i tide og utide, for den sidder som den skal uden at glide ned. 

Rent ud sagt: en strømpe du kan STOLE PÅ!

SVUP de sidder der bare – ligesom en handske der bare sidder som den skal.
 
Fordelene ved ITEM m6 strømper er mange, for mig er kompressionseffekten en genial faktor i strømpen, ingen væske i mine ben efter en lang arbejdsdag og ingen uro i benene om aftenen – SKØNT.

Wow en dulle..
FEST: Nytårsaften stod på kæmpe fest i Walmanns, og der blev danset igennem med mine ITEM
m6 strømper på, hvor var det fedt at være til fest og ikke skulle rende rundt og ”rette” på min strømper i skjul.


Fakta om ITEM m6:
Verdens første kompressionsstrømpe til daglig dag
Teknologi taget fra sportens verden (CEP kompression)
Kan tåle 40grader vask og hold nu fast: TØRRETUMBLER!
Kompressionsstrømpe med trykprofil  på 14 mmHg
TYSK kvalitet, TYSK producent
Holdbarhed ud over det sædvanlige, har vasket mine 38 gange indtil videre


De skal nævnes at jeg sælger kompression :) 

 

1 kommentar:

  1. Ditto ditto ditto, skønne strømper, de er bare lækre at have på, de skal opleves.

    SvarSlet