fredag den 6. juni 2014

Hvorfor render Supermand rundt med underbukser uden på tightsene??...

Det ved jeg, det er fordi han ikke bruger ITEM m6, og hans tights konstant glider ned, hvordan ville det ikke se ud hvis helten pludselig tabte bukserne på en af sine flyveture.

Hvis jeg var ham ville jeg helt klart bruge ITEM m6 tights de glider nemlig ikke ned!!

Supermand skal ligesom os kvinder bare have nogen tights der bliver siddende hvor du har sat dem, nogen tights der ikke hele tiden diskret skal trækkes op i og rettes til, en tights der bare er der for dig og ikke giver nogen bekymringer.

Rent ud sagt en tights du kan STOLE på!

For mig blev ITEM m6 løsningen på alle mine ”strømpeproblemer”, nu har jeg strømper der hverken løber i ål eller laver fartstriber, ydermere giver de den mest fantastiske kompressionseffekt der gør at mine ben er friske og lette hele dagen.

KORT SAGT: Strømpen der kun gør godt for dig og dine ben. 


For fuldstændighedens skyld er jeg nødt til at oplyse at jeg i mit daglige virke sælger og markedsfører kompressionsprodukter fra CEP og item M6.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar