onsdag den 4. juni 2014

Har du også skældt dine CEP strømper ud i dag??




Sommetider får mine CEP strømper en ordentlig skideballe, jeg bliver så irriteret over de hverken er til at få på eller tage af.

Hvad skal jeg dog med strømper der giver mig røde knopper og er så besværlige at have med at gøre!!!


Jo – jeg må jo indrømme jeg er super glad for dem og vil ikke undvære dem i min træning. Det var kærlighed ved første strømpepåtagelse, og derfor har jeg måtte finde en løsning til mine sokkeudfordringer.

Jeg fandt det her geniale youtube klip hvor de viser hvor legende nemt det er at tage CEP strømpe på >> Sådan tages de på

Men de her pokkers sokker skal jo også tages af, og efter en løbetur hvor jeg har svedt og er træt så kan jeg anbefale ikke at gå på kompromis med humøret. Jeg har fundet hele to måder:

Den første:
Du sætter dig på gulvet foran en dør, en STÆRK dør, husk på det er en CEP strømpe du har med at gøre!
Dernæst hiver du lidt i tåen og klemmer tåen fast i døren, husk kun strømpen det andet gør så ondt. Hiv så af alle kræfter og VUPTI ”of it go”





 En anden metode:
Træk så meget af strømpen af så muligt, brug herefter din anden fod til at holde igen med og hiv så til. Bare rolig strømpen kan sagtens holde til det. 

 Har du nogen råd så del gerne herunder i kommentarfeltet. 






For fuldstændighedens skyld er jeg nødt til at oplyse at jeg i mit daglige virke sælger og markedsfører kompressionsprodukter fra CEP og item M6.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar